مهرجانات | موقع المهرجانات الأول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مهرجانات | موقع المهرجانات الأول

اول موقع للمهرجانات الشعبيه فى مصر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

هام جدآ قبل عمل اى موضوع

كاتب الموضوعرسالة
hoodaemara
Admin
hoodaemara

المساهمات : 12

هام جدآ قبل عمل اى موضوع Empty
مُساهمةموضوع: هام جدآ قبل عمل اى موضوع   هام جدآ قبل عمل اى موضوع Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 22, 2011 8:49 am

السلام عليكم جميعآ

تم تخصيص هذا القسم للمواضيع الحصرية من قبل الاعضاء
وطبعآ كل واحد بيعمل موضوع بيكون عاوز ان موضوعه يتثبت
طبعآ كلنا هنعمل المواضيع هنا وسيتم نقلها وترتيبها فى الاقسام بواسطة الادارة والمراقبين والمشرفين
طبعا انا بشوف ناس كتير بتنزل حصريات جميله وشغل جميل جدا بس طبعا للاسف مش بيبقى عليها حقوق الموقع وغيرها بيبقى عليها اسم موقع أخر وده طبعا ال مش بيخلى الموضوع مش يتثبت لان من قوانين المنتدى ان اى موضوع عايزه يتثبت لازم يبقى بحقوق الموقع وطبعا انا عارف ان فى اعضاء ممكن تقول انا مش بعرف اغير حقوق الموقع . اوك انا هعمل شروحات ان شاء الله ومع مهرجانات لازم تعرف كل
حاجة

يجب مراعاة القوانين الاتية
===============================

1-تنسيق الموضوع بشكل مقبول وفي حال رؤية المشرف للموضوع على انه غير منسق يحق له حذف الموضع دون الرجوع الى صاحبه

2- وضع صور ضمن الموضوع

3- الافلام : وضع صوره لغلاف الفيلم ووضع صوره لجوده الفيلم او رفع مقطع من جودة الفيلم

4- الاغاني والالبومات: وضع صوره للمطرب ويمكن اضافه CD COVERS في حال توفرها

5- البرامج صوره للبرنامج و شرح للبرنامج

6- الكليبات : صوره رئيسيه للكليب من داخل الكليب او للمطرب صاحب الكليب وصوره توضح جوده الكليب

7- احدث الالعاب : وضع البوستر الرئيسي للعبه وصور من داخل اللعبه وشرح لميزات اللعبه

هام جدآ قبل عمل اى موضوع Sasdsad

https://mahraganat.rigala.net

هام جدآ قبل عمل اى موضوع
صفحة 1 من اصل 1